Ifall någon har saknat mig..

Fem veckor senare är jag tillbaka. Datorn har varit på lagning eftersom hårddisken bestämde sig för att ge upp.  (Tur att jag hunnit flytta över alla bilder till en annan hårddisk!) Har faktiskt varit hemskt skönt att vara utan dator ett tag. Har insett hur mycket tid jag faktiskt kan slösa bort på den lilla svarta fyrkantiga saken. Det var nästan så att jag hade kunnat fortsätta vara utan. Dock var jag tvungen att kolla upp några saker inför AVRESAN TILL BULGARIEN PÅ TORSDAG så kunde inte låta den ligga oanvänd längre. Nu ska jag lägga in ett stort antal bilder från kameran till datorn så att den är tom och redo att fyllas med härliga utlandsbilder på (mig och) min prins. Det blir faktiskt tredje gången vi far utomlands tillsammans, på knappt 2 och ett halvt år. Helt sjukt, men längtar det gör vi!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag har då saknat att läsa din blogg!! Äntligen är du tillbaka. Kram gumman :)!

2011-08-17 @ 14:10:09
Postat av: Karin

Welcome back! :)

2011-08-17 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0