Med en hund på tangentbordet framför mig..

HUR underbart det än är att fara utomlands så finns det (enligt mig) inget bättre än att KOMMA HEM. Jag älskar verkligen Sverige.

Och just det, det stämmer att klimatet i Bulgarien är som en varm svensk sommar. Stranden i Sunny Beach är inte ett dugg välkomnande. Bulgarier kan knappt engelska. All inclusive är SKRUTT; samma mat varenda och eviga dag. Flygplansresor är dryga. Men ändå, trots att varken jag eller Robin blev fästa vid Bulgarien så hade vi det så himla himla bra. Helt underbart mysigt var det att bara vara med honom dygnet runt i en vecka.

Men nu är vi tillbaka i verkligheten, Robin jobbar och jag måste tvätta. EIRA är hemma och det känns hur bra som helst. Det värsta med resan var längtan efter våran lilla, aningens knasiga hund.

Och jag kan med säkerhet säga att det bästa sättet att bota sorgen efter en avliden hund, är en valp. Trodde aldrig jag skulle känna så, men hon har fångat mig för en lång tid framöver och jag skulle inte byta henne mot någon hund i världen.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Det har inte blivit mer än väskorna och böckerna än men du kanske hittar något du vill ha ;D.

ÅÅåh, vad snällt :D!!

2011-08-26 @ 12:15:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0