I used to be happy all the time.

Kan inte låta bli att längta tills morgondagen är över. Först har jag religion, sen typ debatt på samhällsen (vilket jag glömt... så har inte förberett mig) sen ska jag och en till leda idrottslektionen, skidor. Åååååååh.. Vill bara vara hemma imorgon.

När Robin slutat åker vi mot Storklinta iallafall, där vi blir kvar hela helgen. Nu, kanske jag skulle överväga att skriva på projektarbetet, vilket jag inte gjort på en vecka nu. Tragedier passar sig verkligen inte när man går i trean på gymnasiet och har hur mycket som helst att göra..


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Malin! Det kunde vara värre. Det är en tragedi - men det behöver inte sluta olyckligt. Det finns möjlighet till förändring, valet finns alltid.

2011-02-11 @ 10:12:56
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-12 @ 12:15:15
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0