Kommer hem till lägenheten och möts av en blodig dörr.

Inte så trevligt. Tur att det bara var ett streck. Och att det troligtvis är Robin som är boven i dramat. Borde bunkra upp med massa handcreme så han slipper vara så torr, stackarn. Och så jag slipper bli så rädd...

Dagen har spenderats med finaste Emelie. En tur på stan. En timme på Subway. 30 cm lång macka. Massa prat om allt möjligt. Godaste kakan. Gulligaste Emelie som bjöd mig; födelsedagspresent. Tack! Hem med en Ben & Jerrys samt godis. Mys framför American Pie. Slut glass. Proppmätt.

Puss vännen, du är underbar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj men himmel :$ värst va du smörar då :$ Ba för att du vill få mig att säga att du är lika snäll som jag!:$

Hihi, älskar dig ;*

2011-02-19 @ 23:26:11
URL: http://emelieamreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0