Lots and lots and lots of love to you.

Det här inlägget tillägnar jag två familjer som alltid (sen jag lärde känna dem) har tagit emot mig med öppna armar. Eiras uppfödare och Robins familj.

Som ni förstår, med tanke på mina deprimerade inlägg lite då och då och det faktum att jag skriver en självbiografi, så har mitt liv varit långt ifrån lätt. Jag har varit med om lite av varje och gråtit mig till sömns mer än vad som borde vara tillåtet. Skiljer sig inte mina föräldrar så blir min hund sjuk och måste avlivas. För tre veckor fick jag veta något som fick mig att falla igen. Långt. Vad som har hänt kan jag inte berätta.

Jag har en trasig familj. Utspridd åt alla håll och kanter. Har varit ledsen mer än jag har varit glad. Tack vare fem (plus Robin) underbara människor tog jag mig upp igen. Ragnhild & Leif, Janne & Anneli, Emelie. Och Robin. Om det inte hade varit för er hade jag inte varit den jag är idag. En hel människa. En glad människa som klarar sig igenom allt.



Tog mig 30 min att hitta en bild och jag är ändå inte nöjd..


Kommentarer
Postat av: laila

Förstår dig.. du ska inte behöva uppleva allt du varit med om...jag fattar/vet inget heller, just nu... och det är otäckt.. Massor av kramar! vet att du har Leif och Ragnhild.. det värmer verkligen mitt hjärta! För här står jag och kan inget göra!!



Bamsekram! Faster med <3

2011-02-19 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0