Marabou.

Bortskämd som jag är fick jag både middag och marabou idag. Okej, skämt åsido... Sitter bredvid Robin i soffan och ser 2½ men. Älskar. Funderar på att skriva på boken lite. På tisdag ska den in på tryck. Spännande.

Från det ena till det andra. Jag lever på de små detaljerna i livet. Det gör jag verkligen. Små ord, bara ett leende, kan göra hela min dag. Därför spelar det idag ingen roll att en person som jag känner har skämt bort sig på ett sätt som ingen kan ana. Idag är jag glad, tack vare några fina personer.


Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

Får man läsa din bok eller är den mest bara till för att ha hemma för dig själv:-)?

2011-02-17 @ 22:13:48
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0