Prison Break

Nej. Jag hann inte klart. Boken är INTE inskickad på tryck. Ååh....

Var på skolan från halv nio till halv sju idag. Första och sista gången.. Inledde dagen med ett läsförståelse-prov i engelska cae. Drygt två timmar satt jag där. Snabbis hem till Eira på lunch. Två kilometers promenad bara där. Tillbaka till skolan för historia. Sedan slutade jag klockan ett. Skönt, om det inte hade varit för att jag skulle stanna kvar och göra klart boken. På grund av vissa tekniska omständigheter dröjde det dock innan jag kunde sätta igång så jag hann därför inte klart..

Men imorgon ska den skickas in. Nu, ett sista avsnitt av Prison Break för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0