Thinking of you.

Robin är och fixar sin skoter. Igen. Om han hinner klart innan nio ska han svänga förbi coop och köpa ben och jerry's. Så jag sitter och försöker koncentrera mig på den goda glassen som snart, förhoppningsvis, befinner sig i min mage och gör mig sådär mysigt kall så jag måste vira in mig i en filt. Iallafall, håll tummarna..

Nu ska jag gå ut med Eira och sedan sätta mig och klippa hennes klor medans vi ser "Sexlingar i familjen". Måste göra massa läxor, men kan helt enkelt inte koncentrera mig. Vad gör man?


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hahaha jo,. självklart tog jag bort löken. Kände lukten direkt jag öppnade förpackningen,. usch ;D

2011-02-03 @ 22:08:36
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0