Underbaraste dag. (Igår.)

TACK för alla grattis-sms, -kommentarer, -samtal, -kramar osv. Det gjorde halva min dag!

Gårdagen var super. Fick av min familj bidrag till en systemkamera (så jag får välja själv), en Jamie Oliver-stekpanna (äääälskar den) och övriga saker som ett skrivblock (vilket jag kommer göra slut på väldigt snart) och en tidning om kameror (Digitalfoto). Inte nog med det så åt jag mig mätt på mammas underbara smörgåstårta. TACK.

Av min prins fick jag en prenumeration, första säsongen av Prison Break (aldrig sett, spännande!) och EN UTLANDSRESA. Visst är han helt otrolig? Jag älskar dig så mycket, även om du bara hade gett mig ett sandkorn.<3 Men TACK älskling!


Kommentarer
Postat av: thea

grattis i efterskott!! :)

2011-02-10 @ 18:11:15
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0