Älskar att jag är ledig imorgon.

Helt slut efter den här dan. Fråga mig inte varför. Hade en lektion idag, började halv tio och slutade 70 minuter senare. Härligt. Sprang runt på skolan och letade febrilt efter en dator. En timme senare sprang jag hem till Eira. Endast två timmar behövde hon vara ensam idag, det tycker jag är okej.

Kvällen har spenderats hos min syster. Av mig och Robin fick hon en MYCKET FIN OCH GOD tårta (har ingen bild, kolla min systers blogg om ni vill se mästervärket), en tekokare (tsm med mamma) och chokladpudding. Haha... Dålig fantasti.

Har för övrigt märkt att jag - när jag bloggar - oavbrutet sitter och trycker ctrl + s. Resultatet när man sitter och skriver på word hela dagarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0