En alldeles för försenad nyårs-lista.

Lovade mig själv att jag skulle göra en för år 2010. Så, bättre sent än aldrig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig. Reste utomlands själv med Robin. Tappade matlusten.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jag ska inte svara Alice, för jag har det bra nu, även utan henne. Jag klarar mig. I år vill jag däremot har mer glädje och skratt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 9 mars, 12 maj och 31 augusti. Datumet jag & Robin förlovade oss, dagen som Alice flög till himlen och så Eiras dramatiska födelsedag.
8. Vad var din största framgång 2010? Oj, jag vet inte.
9. Största misstaget? Jag skulle ha varit med Alice mer, när jag kunde. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har aldrig tagit så många prover (sprutor...) som förra året. I onödan dessutom. Inga fel på mig.
11. Bästa köpet? Har nog aldrig shoppat så lite som 2010. Kan inte komma på något. Min glasnagelfil?? Haha..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat. Som vanligt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Eira-Peira. Och hennes husse. Överraskningen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? None.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Haft kul.. Det är jag dålig på. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tjurat. Typiskt mig..
18. Hur tillbringade du julen? Med Robin, min familj och släkt och sedan Robins.
19. Blev du kär i år? Jag var redan kär i Robin men blev förälskad från första stunden jag såg Eira. Den 116 grams lilla vännen som har blivit så stor.
20. Favoritprogram på TV? Bonde som vanligt..
21. Bästa boken du läste? 14 år till salu. 
22. Största musikaliska upptäckten? Är dålig på att lyssna på musik,.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hårinpackning och ett usb-minne...;P
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag minns inte faktiskt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt maräng-swiss med min släkt..?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag inte skjutit upp allt som hade med skolan att göra och om jag ätit mer.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Haha.. "Första bästa plagg jag hittade i garderoben".. Jag väljer kläder efter humör, då vet ni.
29. Vad fick dig att må bra? Att veta att jag aldrig är ensam. Robin finns. Mamma finns. Så många andra finns. Och någon som aldrig lämnar mig är Eira.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robin duger så bra så.
31. Vem saknade du?
Alice.
32. De bästa nya människorna du träffade? Räknas Eira? Har inte lärt känna någon ny. Jag är inte så social av mig. 

Nu ska jag skriva på min bok.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Största framgång 2010: Skolmässigt är du helt fantastisk med dina resultat på prov och i betyg!! Är så stolt över dig! Fast det skulle jag vara oavsett bra betyg eller inte. Kram mamma

2011-01-06 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0