Jag har nog gjort världens finaste tårta!!

Tyvärr får ni inte se någon bild på den för min kära syster läser min blogg och hon får inte se den förrän imorgon minsann. Så då får inte ni det heller. Den är väldigt fin iallafall och jag ber till Gud att insidan är lika fin som utsidan.

Hade tänkt erbjuda Robin en myskväll för han klagar på att jag sitter vid datorn hela kvällarna och skriver men då ska han fara till sin morbror istället. Så även denna kväll ska jag spendera framför datorn. Mina ögon kommer att bli fyrkantiga...

Bilden ovan är alltså INTE den jag gjort.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Haha ser framemot att få se den :D

2011-01-26 @ 23:05:38
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0