Memories hurts.

Har precis skrivit klart religionen och ska nu fortsätta med projektarbetet. Ju mer jag skriver desto mer kommer jag ihåg, vilket ofta känns som ett slag i magen. "Var det verkligen så?" tänker jag. Snälla ni som minns, påminn mig. Jag skriver bara boken en gång. Jag vill minnas.

Ska ta ut Eira-Peira och kissa (hon har förresten stått över båda målen hittills idag=(...) och sedan ska jag ta mig en bit kladdkaka. Bakade igår till stackars Robin som aldrig får till sin skoter haha.

Ikväll ska jag baka en tårta till min syster som fyller 21 imorgon, visst är jag för snäll?


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Haha shit,. jag kommer typ att måsta plocka bort ALLT ;D. Mina gardiner hänger ju ner enda till golvet,.hmmm får se hur jag ska lösa det :P

2011-01-26 @ 16:14:48
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

+++ du är jätte snäll som bakar en tårta :D

2011-01-26 @ 16:15:16
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0