Min finaste Eira

Tänk att någon som är så liten, kan få en att känna så mycket kärlek. Tänk att jag skulle få just dig, Eira. Tänk att jag skulle få världens underbaraste lilla hund. Igen.

Robin klädde på sig för att gå ut på kvälls-rastningen. Eira låg och sov på sidan i sin bädd. Han tog på henne kopplet men hon låg kvar. Han sträckte handen för att lyfta upp henne. Då lyfte hon på benet så att han skulle kunna klia magen. Underbaraste lilla Eira.

På kvällarna när vi lagt in Eira i buren och på morgonen när jag vaknar efter en lång natt, så saknar jag henne. Jag längtar efter att få ta ut henne från buren och avnjuta hennes ömma pussar på min kind. Hon är världens mest kärleksfulla lilla hund. Och hon är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0