Mitt nyårslöfte.

Har börjat få tillbaks matlusten lite. För två år sedan åt jag ungefär hur mycket som helst. Fick aldrig nog av mat. På kvällarna satt jag och åt mackor till fördärvet och någon bulle slank alltid ner. Jag åt stora portioner middag och godis passade bra efter det. Jag var ett matvrak, helt enkelt. Gick upp åtta kilo under det året jag åt som mest. Har tappat fem av de kilona nu. Matlusten försvann. Till min stora besvikelse. Jag har alltid velat gå upp i vikt. Har alltid tyckt att jag varit för liten. Vill inte köpa kläder i storlek XS. Vill inte ha 16,5 i BMI. Jag mår inte bra av det. Mitt nyårslöfte är att gå upp i vikt. 5 kilo. Minst.

Nu ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0