Mod är ofta brist på kunskap, medan feghet i många fall är baserad på god information.

Sitter och skriver på boken. Vilket jag gör i princip jämt nu för tiden. Insåg dock idag att det inte är riktigt lika panikartat som jag trodde. Skönt. Men jag tänker inte slappna av för det.

Sitter och läser igenom gamla blogginlägg för att få inspiration (och hjälp). Hittade massa fina bilder som jag tog för något år sedan. Saknar att fota.... Min kamera har tyvärr passerat sina ljusa dagar. Den ser suddigt och kan inte fokusera på ett föremål utan att bli snurrig. Stackars. Ser dåligt i mörker gör den också..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag gillar dina formuleringar!! Den här om kameran är ju helt suverän! Ha en bra dag. Kram

2011-01-26 @ 06:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0