Pain is glory.

Vill se "Trassel" på bio. Bjud mig någon?

Mår bättre. Höll på bli tokig (okej, jag BLEV tokig) på Eira idag. Har aldrig varit med om en så jobbig hund. Blev så arg att jag (helt utan energi) gick ut på en lång och mycket rask promenad. När vi kom in igen var jag så slut att jag föll ihop på soffan och grät en skvätt. Hon sover nu, så jag lyckades iallafall..... Eller nej, nu trippar hon omkring på golvet igen. Haha, finaste Eira....=(

Har precis fått i mig lite middag i form av ett hjärta. Robin hade lagt upp maten i form av ett hjärta, gulligt va? Det var han skyldig mig efter att inte ha kramat mig sedan i torsdags. Han är rädd för att bli smittad.,... Maten bestod av kyckling och klyftpotatis. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0