Sitt medan du är ung, så orkar du stå när du är gammal.

Det är så trevligt att sätta sig vid datorn och märka att man har fått en kommentar, även om det så "bara" är från mamma. Haha. Haka på den trenden allihop tycker jag. Jag har inte många läsare men så pass många att endast en kommentar då och då får mig att undra lite.

Kände mig inte så fräsch imorse så bestämde mig efter många om och men för att stanna hemma. Har precis ätit lite frukost och ska försöka göra någon läxa. Alltid skönt att få sådant bortgjort.

Ej att förglömma. JAG fyller 18 om PRECIS 2 VECKOR!!!


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Ej att förglömma. JAG fyller 21 år imorgon!!! :D

och jag är också hemma idag,. sluta härmas :(

2011-01-26 @ 11:22:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0