Sleeping dogs lie.

Varför kan ingen vänlig själ lämna en kommentar? Okej, jag bloggar absolut inte för att få respons i form av kommentarer men det känns så väldigt trevligt att få en. Om vad som helst. En enda lite kommentar kan göra hela min dag, mitt liv är uppbyggt av små små detaljer.

Har precis sett klart ett avsnitt av House och ska nu försöka sussa. Eira springer fram och tillbaka i soffan och vet inte vart hon ska ligga. Jo, nu la hon sig tillrätta i ett hörn. Hon är bra på att göra det bekvämt för sig. Min lilla vän.


Kommentarer
Postat av: thea

känner precis likadant angående kommentarerna! kräver inga, men det vore trevligt med någon ändå..



btw, förlåt om jag tjatar (A) men kom att tänka på det angående inlägget om gerbilerna, du har möjligtvis inte hittat några bilder på dom? :) jag har letat ÖVERALLT! :(

2011-01-07 @ 12:52:08
URL: http://holmqvist9.blogg.se/pics

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0