Systemkamera önskas.

Finaste "läsare" som är så snälla och gulliga och lämnar en kommentar efter sig. Det blev en bra början på min dag. Har precis blivit galen på Eira som stod nedanför soffan och skällde om en tok på mig. Hon ger sig inte i första taget, det lilla monstret. Nu är jag dock inte rädd för henne längre. Eller, det var jag inte från början heller. Men jag var rädd för att vi inte skulle klara av henne. Det gör vi. Hon blir bättre.

Nu har min prins gjort spaghetti & köttbullar till frunch. Mums. Ikväll äter vi hemma hos mig, i Bureå. Det ser jag framemot.

Förresten fyller jag år snart, glöm inte det. Min önskelista ser ni ovan i rubriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0