Tre apelsiner - tre mardrömmar?

Åt tre apelsiner igår. Två efter varann och sedan klippte jag ner en i yoghurt. Gott. I natt drömde jag tre mardrömmar. Symboliskt? I förrgår åt jag en apelsin, natten efter drömde jag en mardröm. Symboliskt? Haha nä jag vet inte.. Bara lite komiskt, och läskigt.

Igår natt drömde jag att en galen typ skulle skjuta antingen mig eller Emelie. Vi sprang för livet utan att ha någon aning om vem som skulle överleva. Jag blev träffad. Blev alldeles varm på ryggen där blodet forsade ut. Tänkte "bra att det inte var Emelie" och "jag kanske får träffa Alice nu". Jag fick ett dygn på mig att leva. Människor köpte avskedspresenter åt mig, typ grejer som det stod "lycka till" på. Jag var förtvivlad och satt bokstavligen fast vid Robin. "Älskling, lova att aldrig glömma mig", grät jag.

I natt drömde jag om en råtta som var stor som en katt och bet både mig, Eira och Robin till fördärvet. Jag har haft gerbiler (råttor med klädd svans typ) i mitt liv men efter att den sista dog på ett brutalt sätt så har jag en extrem fobi för råttor och möss.

Drömde även att Robin lämnade mig åt sitt förflutna och att mamma berättade att hon hade ett livshotande fel på sina nerver. Inte undra på att jag var helt slut när jag vaknade för ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0