Aldrig vet man vad som komma skall..

Körig dag igår. Somnade söndagkväll med tron att jag skulle vakna upp till min första sommarlovsdag. Men icket. Vaknade istället till ett telefonsamtal som genast förändrade hela sommaren för mig. Plötsligt vet jag inte om jag någonsin kommer vara ledig.=) Blev därför ett större krig i mitt huvud. Kändes lite snopet.

Har idag tagit mig igenom min andra dag på mitt sommarjobb. Trevligt! Imorgon börjar jag två och jobbar till nio för att sedan gå hem och sova för att därefter stiga upp och börja klockan kvart i sju och sluta fyra. Har en känsla av att jag kommer gå upp i vikt i sommar, nu när jag får mig lite rutiner. HÄRLIGT.

Nu, sova efter att nyligen ha avslutat första avsnittet av ÄLSKADE prison break. Fjärde säsongen är vi inne på, jag och min prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0