Tecken leder en inte alltid dit man tror, men alltid dit man hör hemma.



Har återigen hittat hem till mitt älskade älskade förhäxad. Blir, som Emelie så fint sa igår, verkligen aldrig less på den serien. Love.

Räknade igår och kom fram till att jag "tjänat ihop" tio mvg under gymasiet. Frågan är om det räcker? Hur ska man veta när man inte har något att jämföra med. För övrigt har jag vant mig vid tanken på att vara ledig i sommar. Bra, ändå. Då ska jag fortsätta på min självbiografi, som egentligen är långt ifrån klar. Ni som läst den, glöm inte att skriva upp positiva och negativa saker och ge till mig så jag får feedback! Thanks.


Kommentarer
Postat av: Leif Skilling

Skriva upp? Kan vi inte ta det muntligt?

2011-06-06 @ 22:57:14
Postat av: Emelie

Nope och nope. Vi åker ensamma och är där ensamma. Och jag far hem och är hemma efter vi har varit borta i en vecka, då är ju mamma och pappa borta fortfarande typ en vecka efter mig men :)

2011-06-06 @ 23:45:09
URL: http://emelieamreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0