Canon Ixus 300 HS

Har lovat mig själv att inte lägga ett finger på kameran förrän jag är klar med engelska-uppgiften, som skulle varit klar idag. Tyvärr känner inte jag för att sitta uppe hela natten och skriva klart den så jag tar mig an den imorgon istället. Synd bara att det dröjer längre till jag får börja fippla med kameran då.. Sånt man får ta, antar jag.

Nu, ska jag sova. Eller nä, ska bläddra igenom svenskan inför provet imorgon.

Just det, jag har ändrat mig IGEN angående vad jag ska söka efter gymnasiet. Haha. Robin bara ler och skakar på huvudet när jag ivrigt berättar om mina nya planer. Men nu tror jag att jag har bestämt mig. För ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0