JAG ÄLSKAR DIG



Älskade du. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. 2 år. Två helt underbara år. Minns hur rädd jag var från början, att förhållandet bara skulle vara någon månad. Men här står vi nu två år senare. Med varsin ring på fingret. Jag älskar dig otroligt mycket. Du har gjort så mycket för mig helt omedvetet. Bara genom att vara du.

Alla par har sina bra och dåliga dagar, även vi. Men trots allt, så skulle jag aldrig ge upp dig för något i världen. Jag älskar dig, allt med dig. Det kommer jag alltid göra.

Nu ska jag gå till coop och köpa jordgubbar och choklad. Puss älskling<3


Kommentarer
Postat av: linnea

stort grattis och jag hoppas att kärleken varar föralltid!

2011-03-09 @ 18:56:18
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hjärtat. Grattis på eran 2-årsdag.

Jag vill också köpa en av dina böcker om det är ok.

Ni är välkommna på fredag kl. 17.30. Ni ska först komma upp till lägenheten så att vi alla överraskar Micke när han kommer för att lämmna barnen som han tror. Stora kramar från mormor.

2011-03-09 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0