maliice

Går inte beskriva med ord hur det känns att skriva en egen bok om sitt eget liv. Ännu svårare är det att beskriva känslan när man går till ett riktigt tryckeri för att hämta sin egna - numera tryckta - bok. Hon som hjälpte mig frågade om hon skulle skriva upp mig som företag eller privatperson. Bara en sån sak.

Skuttade lyckligt hem. Fnissade för mig själv av lycka och ögonen var tårfyllda. JAG har skrivit en bok som jag nu kan hålla i mina händer och läsa. DET känns FANTASTISKT. Ännu roligare är det att så många är intresserade av att läsa den. Har 10 ex varav åtta redan är utlovade.



Kommentarer
Postat av: faster laila

Det låter kanon.. det kan bli flera 100 och kanse en ny bok..ska bli spännande att få läsa denna!!



kram i massor

2011-03-09 @ 19:30:52
Postat av: Rebecca

Jag skulle jätte gärna vilja läsa!

2011-03-10 @ 14:08:49
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0