Märtas skurna chokladkakor och chokladbollar.

Blev bakning även idag. "Märtas skurna chokladkakor" samt negerbollar. Underbart. Bild kommer senare!

Jag har alltid stört mig på att mamma alltid har gett mig kantbitar av kakor och dylikt som smakprov istället för bitarna i mitten, som är "godare". Pinsamt nog upptäckte jag idag att jag nu gör precis likadant. Mitten-bitarna ska sparas till ev. fika-gäster! Haha....

För övrigt önskar jag att jag är ledig imorgon. Halv nio till fyra är inte kul. Inte alls.

Och just det. Jag behöver ett förkläde till nästa baknings-tillfälle!


Kommentarer
Postat av: Emelie

JAAA!:D

2011-03-20 @ 16:57:06
URL: http://emelieamreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0