Min valp, 6 månader, har provat något som inte jag har.

Snus. Varende gång vi går ut hittar hon en snuspåse. Stoppar ivrigt in den i munnen och jag måste följaktligen ta ut den. Vidrigt. Men det värsta är att jag är rädd att hon ska bli beroende. Dumma lilla hund. Snart sätter jag upp en lapp på dörren att alla snusare kan spotta ut någon annanstans än mitt framför dörren.

Vaknade imorse av att det ringde. Var halvsovandes så drömde att det var någon som jag absolut inte ville prata med, vilket resulterade i att jag inte svarade. När jag sedan tittade på telefon så upptäckte jag att det var mamma som ringt,.. Haha. Ringde tillbaka sekunden därpå.

Idag är det förresten precis 1 år sedan jag och Robin tog bussen till Hemavan, där vi skulle fira vår 1-årsdag två dagar senare. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0