Moussebakelser med mintchoklad.

Steg upp i ottan (halv tio.....) för att göra en efterrätt till imorgon. Moussebakelser med mintchoklad. Inte så invecklat som det låter. Det svåraste hittills med receptet var att få kylskåpskall grädde & kesella samt smält mintkrokant till rumstemperatur. Jag får inte blanda ihop dessa innan de har samma temperatur alltså. Supersvårt!

När jag är klar med bakelserna ska jag hänga upp tvätt och sedan skriva klart (har knappt börjat) projektrapporten. Klockan fyra, när Robin kommer hem, ska jag vara klar. Då börjar det vara dags att fara iväg på kalas. Ikväll far vi sedan mot Storklingta. Stressig dag med andra ord.

Just det, ska hinna med att äta lunch också, ej att förglömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0