Till alla er underbara som vill läsa min bok.

Det känns jättekul att så många vill läsa min bok. Tyvärr trycktes den i tio ex (vilka jag trodde skulle räcka och bli över) och dessa är borta för längesedan insåg jag igår när jag började räkna:

Mina föräldrar har fått varsin. Mormor, farmor och min faster vill ha. Jag vill ge till en kompis. Två andra familjer vill också läsa. Har redan bestämt att min syster ska få låna mammas och två andra ska få dela på en. Själv vill jag ha två, en som är Robins och en som jag ska kludda i. De som sponsrar mig vill ha en och sedan antar jag att skolan vill ha kvar en. Och så var de tio borta.

Känns väldigt trist att inte alla som vill ha kan få en. Men lovar att trycka fler nästa gång. När jag har förbättrat boken! Då ska jag även sälja den. Om jag får tillåtelse..


Kommentarer
Postat av: Laila

Härligt tjejen... det ser vi fram emot=)

Lycka till...med allt! <3<3<3



kram faster



2011-03-10 @ 22:46:44
Postat av: Colette

Jag skulle jättegärna vilja läsa den:)

Bra kämpat Malin!

2011-03-15 @ 19:16:28
URL: http://colli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0