26 månader<3

Du är världens underbaraste människa. Du känner mig bättre än någon annan. Du vet hur jag fungerar. Vi har varit tillsammans i två år och två månader nu och det känns så bra. Jag trivs så himla bra med dig. Du får mig att känna mig som en viktig människa. Du räddade mig då och du gör det fortfarande. Du får mig att må bra. Jag är hemskt dålig på att beskriva känslor med ord, så ursäkta för en snurrig text.

Jag älskar dig. Över allt annat. Du är den finaste jag vet. Jag älskar alla dina små egenheter. Jag älskar att du är så duktig, på allt. Jag ser upp till dig och har lärt mig så himla mycket av dig. Speciellt om bilar. Haha..

Ska börja avrunda nu. Är alldeles blöt om kinderna och ser knappt vad jag skriver genom tårarna. Jag är så lycklig för att jag har dig.

Älskade du, vill du bara ha mig, så är jag din tills solens strålar slocknar. Puss.


Kommentarer
Postat av: linnea

aww så fint!

2011-05-09 @ 16:35:28
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0