"Det enda man inte blir av med genom att tappa det är humöret."

Har kommit på vad jag ska prata om i mitt tal. Super! Har spenderat kvällen med Eira på valpkurs. Super! det med om det inte hade varit för en liten detalj. Annars har jag och Robin precis sett klart en film vars handling och budskap satte sig på djupet hos mig. Att jag dessutom fick sitta och "naaaaaawhh"-a de sista minuterna gjorde inte saken sämre.

Jag har en extremt lång väg kvar att gå, men jag har redan tagit de första trevande stegen. Jag har ett samvete och det kommer bli min räddning.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Vad var det för film då? ;D

2011-05-04 @ 10:40:11
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: karin

Alla vandrar vi.

Nu kan jag svara på din fråga, med förhoppning om att det går bra - har hittat en långhårig schäfertik som jag, mest troligt åker och tittar på imorgon. Håll tummarna! Den vännen och kattungen som jag får på Mors Dag (skratt, mina barns val) är en del av det som jag vill fylla mitt liv med i min vandring. Kram!

2011-05-05 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0