Ett minne som jag tids nog kommer att skratta gott åt...

Men inte ännu. Nog för att det på ett sätt var ganska mysigt att ligga fullt påklädd (+lite till) under täcket på kvällen med mössan nerdragen långt nedför öronen i en inte allt för varm husvagn... Men jag föredrar när saker fungerar och man slipper frysa.

Ändå blev helgen helt okej och jag har bevisat att jag är fantastiskt pricksäker, iallafall i kubb (iallafall igår). Kul tycker jag. Sen vill jag tillägga att jag har världens finaste Eira. Har insett hur viktig hon är för mig, ville nog inte släppa in henne förut men nu har jag gjort det. Hon är iallafall en frisk hund så henne blir jag inte av med i första taget!!

Nu ska vi sussa. Imorgon börjar jag 11.20. Love life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0