Mårdseleforsarna, 28.05.11

Uppdateringen på topp men kunde inte bry mig mindre.
Klassfester hit och dit men kunde inte bry mig mindre.
Inget sommarjobb men kunde inte bry mig mindre.

Man får finna sig i livet som det ser ut, iallafall ibland. Iallafall idag.






Spontan-utflykt till Mårdseleforsarna med Robin och Eira. Aningens läskigt att gå på hängbroarna, även för Eira, haha. Men hon knatade på fastän det brusade under henne. Nu sitter hon bredvid mig och pratar och pratar och lägger upp tassen på mig för att berätta hur hemskt hungrig hon är..


Kommentarer
Postat av: linnea

kom igen malin, ta vara på de sista dagarna nu och VAR MED oss, vi vill att du ska hänga på men vi kan inte tvinga dig..

2011-05-30 @ 19:28:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Rebeccahe

Kan inte annat än hålla med Linnea faktiskt. Vi vill verkligen att du ska vara med:)

2011-06-01 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0