Doris shirt black.

På måndag börjar skolan och jag är inte ett dugg nervös. Känns mest overkligt på något sätt. Samtidigt längtar jag som en tok efter att få sitta och bara lyssna och anteckna. Älskar att anteckna haha..

Igår spenderade jag dagen med att läsa (Rivet skinn - hela historien) och så var jag en snabbis på stan och träffade mamma. Väl där gick jag på resia och klagade över resan lite (när vi kom fram till hotellet fick vi sova i ett personalrum första natten istället för dubbelrummet vi betalat för). Sedan fick jag en superfin skjorta av mamma. Vilken jag känner på mig kommer bli flitigt använd.

Idag måste jag bada Eira. Och tvätta min nya skjorta, vilken jag tänkte ha på lördag på en inflyttningsfest. Så då vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0